INSTYTUT WYDAWNICZY "PAX" WARSZAWA 1951
wydanie pierwsze

poniedziałek, 21 października 2019

Modlitwa do Pana Jezusa na Krzyżu

Oto ja, o dobry i najsłodszy Jezu, upad na kolana przed obliczem Twoim i w największej żarliwości ducha proszę Cię i błagam, abyś obudził w moim sercu najwyższe uczucie wiary, nadziei i miłości oraz prawdziwą skruchę za grzechy moje i silną wolę poprawy. Oto z wielkim uczuciem serca i boleścią Twoje pięć Ran oglądam i myślą w nich się zatapiam, mając przed oczyma to, co w usta Twoje włożył, o dobry Jezu, już prorok Dawid: "Przebodli ręce moje i nogi moje, policzyli wszystkie kości moje".

Odpustu 10 lat dostępuje każdy, kto przed wizerunkiem Ukrzyżowanego Zbawiciela odmówi tę modlitwę. Odp. zupełny po Spowiedzi i Komunii św., i po odmówieniu modlitwy w intencji Ojca św.


(Dodatek II. Modlitwy, s.158-159)

Brak komentarzy: