INSTYTUT WYDAWNICZY "PAX" WARSZAWA 1951
wydanie pierwsze

czwartek, 3 października 2019

Modlitwa poranna

W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen

Stawiam się mój Boże, w obecności Twojej. Dziękuję Ci za wszystkie dobrodziejstwa, a osobliwie, żeś mnie zachował tej nocy. Proszę Cię o łaskę nieobrażania Cię nigdy, w szczególności w dniu dzisiejszym żadnym grzechem.

Ofiaruję Ci duszę i ciało moje, wszystkie myśli, mowy i uczynki, wszystkie prace, radości i dolegliwości moje, na chwałę Twoją.

Pragnę dzisiaj dostąpić odpustów, jakich tylko dostąpić mogę. Amen

(Potem Ojcze nasz - Zdrowaś Maryjo - Wierzę w Boga - 10 przykazań Bożych - Chwała Ojcu itp.).

Święty Aniele Stróżu, Święty mój Patronie i wszyscy Święci Pańscy, módlcie się za mną.

Wieczny odpoczynek racz im dać Panie, a światłość wiekuista niechaj im świeci na wieki wieków. Amen (3 razy)

(Dodatek II. Modlitwy, s.153)

Brak komentarzy: